Salarisadministratie 
 
 
  Administratiekantoor KEI 2019
 
  
  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  
  
  
 
  3814 VG  Amersfoort
 
 
  0623784575
 
 
 
  K.v.K. 70255806
 
 
  BTW NL002516595B24
 
 
  Becon 685409
 
 
  Administratiekantoor KEI
 
 
  Hogeweg 98
 
  
 
  ©
 
 
 
 
  Heeft u als MKBer personeel in dienst dan dient u een salaris administratie bij te houden. Dit betekent dat u elke maand op een correcte manier 
  aangifte loonheffingen moet doen en de betalingen moet afdragen aan de Belastingdienst. Administratiekantoor KEI weet als geen ander dat het 
  voeren van een salaris administratie veel tijd voor u in beslag kan nemen. Daarnaast is het voeren van een salaris administratie specialistisch werk. 
  Deskundigheid op het gebied van wetgeving en fiscaliteit is een vereiste. Administratiekantoor KEI kan uw volledige salaris administratie 
  uitvoeren. Met mijn ervaring en deskundigheid kan ik u deze zorg ontnemen. Het enige dat u hoeft te doen is het tijdig aanleveren van 
  de salarismutaties. Administratiekantoor KEI zorgt dan voor een correcte en tijdige verwerking van de salarismutaties.
 
 
  Administratiekantoor KEI
 
 
 
 
  Een KEI van een administratiekantoor
 
  
 
 
 
  
Boekhouder
  Boekhouder Amersfoort
  Boekhouding
  Boekhouding Amersfoort
  Administratiekantoor
  Administratiekantoor Amersfoort
  Administratie
  Administratie Amersfoort
  Ondernemingsplan
  Ondernemingsplan Amersfoort